zondag 24 juli 2016

Lazy Sunday

Hoihoi,

Vandaag was het zo'n dag dat ik zin had om iets te doen maar niet in te grootse projecten...
Niet veel zin om aan iets nieuws te beginnen...

Dus nam ik een duik in m'n lopende-projectjes-doos... (merci Marijke ;-))

En wat vond ik daar...

  • een shortje voor zoonlief waar nog juist de tailleband aangezet diende te worden... dus dat maar snel gedaan zodat deze ook mee kan op vakantie in augustus... 
patroon: Ray short van La Maison Victor 3/2015
          Het stofje van deze short is een overschotje van de boekentas die ik maakte voor mijn metekindje... zoonlief was er verzot op en voor deze short vond ik het nog wel gaan...

  • Een pyjama voor het metekindje zelf, waar nog de knopen aan moesten... gemaakt uit een overschot van een kraamcadeau voor een collega en wat extra roos tricot.
                                                                                      patroon uit Knippie 1/2015

  • En de eerste beginselen van een snelsnel ineengeprutst handtasje voor dochterlief die enkele weken geleden op een weggeefplein haar oog liet vallen op een rokje maat 38 dat zoooo mooi was... Ok, ik dus rokje versmallen en inkorten... en van de afgeknipte resten dan een bijpassend handtasje gemaakt... Mijn kleine meid weer hĂ©lemaal blij met haar nieuwe gratis outfit! Leve upcycling ;-)



Dat zal het zo wat zijn voor vandaag...
Misschien vanavond nog enkele streepjes aan het caravandekentje voor zoonlief, wat eigenlijk ook al aardig opschiet.  Foto's krijg je een volgende keer te zien .

Liefs
KreATRIEN

Geen opmerkingen:

Een reactie posten